wtorek, 19 maja 2020

Stopniowy powrót do normalności i otwarcie instytucji oraz pozostałych jednostek

Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, Podkarpacki Urząd Wojewódzki i IP Cliniq  wznawiają działalność.

Muzeum Okręgowe w Rzeszowie udostępni ekspozycje od 20 maja. W związku z koniecznością zachowania ściśle określonego rygoru sanitarnego, dla naszych gości udostępnione zostają przestrzenie ekspozycyjne znajdujące się w Budynku Głównym Muzeum Okręgowego w Rzeszowie oraz Muzeum Etnograficznym.


Muzeum Historii Miasta Rzeszowa pozostaje zamknięte dla zwiedzających do czasu wprowadzenia rozwiązań, które pozwolą zapewnić bezpieczeństwo sanitarne.

 W pierwszej kolejności udostępniamy Galerie Malarstwa Europejskiego i Polskiego, Wystawę Archeologiczną oraz Refektarz.
Część ekspozycji ze względu na trwające prace instalacyjne pozostanie jeszcze chwilowo niedostępna.

 Dodatkowo wprowadza się ograniczenia co do liczby zwiedzających mogących jednocześnie przebywać na terenie Muzeum:
- w budynku głównym (3 Maja 19) - 20 osób
- w Muzeum Etnograficznym (Rynek 6) – 5 osób

Informujemy, że zmianie uległy także godziny otwarcia:
Budynek Główny Muzeum Okręgowego w Rzeszowie oraz Muzeum Etnograficzne będą czynne dla zwiedzających w godzinach:
wtorek - piątek: 10:00-17:00,
niedziela: 12:00-18:00.

W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem SARS-CoV- 2 uprzejmie informujemy, że Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywraca od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.

Zostaje jednak podtrzymany wymóg wcześniejszego uzgodnienia terminu załatwienia sprawy w Urzędzie za pośrednictwem telefonu lub maila.

Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy Klientów PUW w Rzeszowie do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna.

Klientów załatwiających sprawy w Urzędzie prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie do Urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.


Od dnia 18 maja 2020 r. Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności.

Ze względu na stan epidemii przyjmowanie klientów odbywać się będzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty, o wyznaczonej godzinie przyjęcia. Prosimy o przybycie na 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty i oczekiwanie przed wejściem do budynku.

Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.

Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.

W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:

budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

Klienci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do:

- zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest dozownik z płynem do dezynfekcji,
- zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku.

Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.

Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:

- budynek PUW w Rzeszowie: klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych, klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku, Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego), w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;
- w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.
Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:

- w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich;
- w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.

 Od 18 maja wznawia też działalność IP CLINIQ Instytut Piękna.

💜 Do ponownego otwarcia IP CLINIQ zostało już tylko 3 dni!

💜 W trosce o Państwa bezpieczeństwo jak i całego Zespołu specjalistów wdrożyliśmy szczególne procedury sanitarne. Bezpiecznie i komfortowo dla Was - dla Nas.

💜 W związku z tym, przedstawiamy NOWE ZASADY PRACY naszego Instytutu.

Pobyt w Instytucie:

* przyjmujemy tylko osoby zdrowe,
* przez wejściem do Instytutu zostanie wykonany pomiar temperatury ciała.

* zapisy na wizyty "drogą" telefoniczną.
* do Instytuty należny przychodzić bez osób towarzyszących o wyznaczonych godzinach (punktualność),

* w recepcji może przebywać tylko jedna osoba,
* podczas wizyty wymagane jest noszenie maseczki, rękawiczek jednorazowych (jeśli zabieg na to pozwala),
* w czasie pobytu w Instytucie zabronione jest korzystanie z telefonu komórkowego,

* należy dezynfekować ręce przed wejściem do Instytuty, każdym zabiegiem i po zabiegu,
* w miarę możliwości nie zabierać ze sobą dodatkowych okryć wierzchnich,

* preferowana płatność bezgotówkowa.


💜 OCZYWIŚCIE:
* codziennie monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników,

* używamy podkładów i akcesoriów jednorazowych, wymieniane po każdym Pacjencie,

* po każdej wizycie dokładnie dezynfekujemy stanowiska pracy, narzędzia, powierzchnie dotykowe,
* codziennie pierzemy swoją odzież ochronną.
To tylko cześć procedur jakie zostały drożne, w razie dodatkowych - szczegółowych pytań pytać lub chęci umówienia się na wizytę zapraszamy do kontaktu,

☎️ 507 025 840 / 509 878 496.


 Kinga Kuźniar
Źródło: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, IP Qlinic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.